Segon dia de jornades esportives

Avui ha estat el segon dia de jornades esportives! Els i les alumnes d’educació infantil han fet expressió corporal a l’escola i tota la primària hem marxat a l’Illa.

Els Llenyataires, els Elmer i les Belles i les Bèsties de cicle inicial han fet una gincama cooperativa, els Snoopy’s, els Capità Calçotets i els Marvel de cicle mitjà han estrenat la piscina d’estiu i els Scooby Doo, els Simpson i els Tom i Jerry han fet una gincama esportiva.

Com ahir, avui ha estat un èxit, ens hem divertit, hem compartit bons moments i hem fet esport! Ara a carregar piles pel dilluns, últim dia de jornades esportives.