Sant Jordi 22-23

DIADA DE SANT JORDI A L’ESCOLA 🐲🌹🌹
Ha estat una diada fantàstica!!

Tota l’escola hem fet tallers manuals. Hem fet dracs que treuen foc, roses, dracs “comecocos” i imants de personatges de Sant Jordi. Els més grans han ajudat als petits i hem compartit moments genials. També, hem gaudit de l’espectacle de la Llegenda de Sant Jordi. Ens ha agradat molt.

A la tarda, hem inaugurat “oficialment” la nostra biblioteca📚📚. Els nens i les nenes de l’escola van pensar noms per la biblioteca i hem fet votacions. El nom més votat ha estat “El DRAC MÀGIC”.

Totes les comunitats, dels més petits als més grans de l’escola, hem gaudit d’històries fantàstiques de la mà del Jordi San José i de la Natalia (la mare del Mauro i de l’Ariel). Els agraïm la seva col·laboració.
Després hem fet un petit berenar i un taller de manualitats de Sant Jordi, organitzat per l’AMPA, que sempre dinamitza uns grans tallers.

GRÀCIES, FAMÍLIES GAUDÍ per participar i fer possible aquesta celebració!!

22-23 Sant Jordi Gaudí