Compartim què sabem

El dimecres 23 de Gener alguns alumnes de 2n van anar a la classe de P4 a explicar moltes coses sobre El Sistema Solar.
Els nens i nenes de 2n són la classe dels Planetes i durant el primer trimestre han estat investigant moltes coses sobre l’espai. A P4 tot just fa uns dies va arribar El Talp Pepet provinent de l’espai amb el seu coet i els va portar moltes imatges i informació sobre els planetes de la nostra galàxia. Això ha fet que els nens i nenes de La Classe dels Lleons i les Lleones Marines vulguin saber moltes més coses, i és per això, que van convidar als alumnes de 2n a exposar els resultats de la seva investigació. L’exposició va ser tot un èxit, van explicar moltes coses interessants i van portar una maqueta on vam poder observar com és el Sistema solar, quins són els planetes i les seves característiques, com es mou la Terra, la Lluna i el Sol.

Cliqueu a la imatge i podreu veure mooolt més 🙂