Els Ambients a Infantil

A Infantil ja hem començat l’activitat dels Ambients. Cada dilluns per la tarda els alumnes de P3, P4 i P5 realitzaran aquesta activitat.
Els Ambients d’aprenentatge representen una organització on l’infant es converteix en el constructor del seu propi aprenentatge a partir del joc, la investigació i les relacions amb els companys explorant amb llibertat segons els seus interessos i motivacions. L’equip de mestres d’infantil ha presentat tres Ambients: l’Ambient de la Creativitat, l’Ambient de la Construcció i l’Ambient Científic.
És el primer dia i ja els alumnes han descobert formes d’expressió com pintar amb gel, crear mandales amb pedretes i llegums, han observat i descobert algunes coses de l’hàbitat de la platja i el bosc, han manipulat objectes amb els sentits, tocant, olorant… i han fet servir la seva imaginació per construir coets, ponts, edificis… tot gaudint i jugant!!