Dia de la Pau i la No-Violència (DENIP)

Aquest curs hem commemorat el Dia de la Pau i la No-Violència (DENIP) d’una forma molt especial. Per una banda, totes les classes han treballat la figura de Martin Luther King. Ho hem fet a través de cançons, contes i vídeos que ens han apropat a la seva figura i a la seva tasca. Els més grans de l’escola també han participat en alguns debats sobre la pau i altres temes d’actualitat.

Posteriorment, hem confegit un puzle entre tots i totes amb el colom de la pau on podem llegir a dins: “Des de qualsevol muntanya deixem que repiqui la LLIBERTAT“.

Finalment, alguns companys i companyes de cada classe han compartit amb nosaltres el seu SOMNI DE PAU!

Totes les nostres creacions han estat exposades a la Sala Ibèria de Sant Feliu per acabar de commemorar aquest dia junt amb les altres escoles i institucions de Sant Feliu.

Som Gaudí!