Catalunya ràdio a l’escola: Com s’ajuda als alumnes a llegir per plaer?

En la nostra escola considerem primordial fomentar l’hàbit lector en els nostres infants. Per aquest motiu, es dediquen cada dia 30 minuts de lectura de diferents maneres (individual, col·lectiva, lectura en veu alta per part de les mestres,…). L’escola realitza també l’activitat de padrins lectors on els més grans acompanyen en l’aprenentatge de la lectura dels més petits. A més, hem estat treballant en la millora de la nostra biblioteca i espais de lectura comuns de l’edifici.

Durant el passat mes de Desembre l’escola va participar en un especial de Catalunya Ràdio sobre el gust per la lectura. Els nostres alumnes/as van poder gaudir d’experiències literàries, on van fer lectures a través d’estructures lúdiques i del joc.

Podeu veure tota la informació sobre aquest taller i escoltar la veu dels nostres nens/es i mestres accedint en el següent enllaç: Programa de ràdio

Som Gaudí!