Comencem el curs

Cada any l’escola tria un tema per a les seves Jornades Culturals, un projecte interdisciplinari compartit entre tota l’escola.

AQUEST CURS L’EIX TEMÀTIC ESCOLLIT ÉS:

A partir d’aquí, cada classe triarà un NOM PEL SEU GRUP i investigarà sobre aquells aspectes que més els crida l’atenció, fent propostes en totes les àrees del currículum i tallers relacionats amb la temàtica.

Les festes de l’escola també estaran relacionades amb l’eix temàtic i seran una SORPRESA per a tothom.

Al llarg del curs comptarem amb el JOC DELS ENIGMES que prepara la comunitat de tortugues, on totes les FAMÍLIES DE L’ESCOLA participen facilitant les seves respostes.

Per concloure les Jornades Culturals, a principis del mes de JUNY,  tindrà lloc UNA CLOENDA ESPECIAL de “Fem la volta al món”.