Tots a la una pel medi ambient!

El passat dia 25 de novembre al matí tota la comunitat educativa vam celebrar un dia molt especial: LA 1ª PASSAREL.LA DE MODA SOSTENIBLE DEL GAUDÍ!👚👜👗🎩💚💚💚. Tots vam voler commemorar la Setmana Europea de la prevenció de residus, mobilitzant a tothom per conscienciar sobre el consum responsable i sobre la importància de reutilitzar la roba!

Els tutors i tutores ecològics/es van ser els encarregats de preparar i organitzar aquest esdeveniment tan important: Uns van fer de reporters/es, d’altres de presentadors/es, d’altres van preparar i decorar uns cartells.

El resultat va ser la bomba!! ens vam divertir passant per la passarel.la amb els companys/es i mestres a ritme de “Tacones rojos” de Sebastian Yatra i, per acabar, vam ballar plegats la flashmob amb la cançó del Xiula: “És l’escola que volem”,amb les nostres polseres verdes. Alguns dels tutors del comitè ambiental havien preparat la coreografia del ball per a la flashmob setmanes abans.

Va ser tot plegat molt emocionant…🤗🤗

Des de la Comissió ambiental volem fer un agraïment general a totes aquelles persones que ho van fer possible!!

Aquí us deixem uns vídeos on podeu veure i gaudir d’aquest moment que vam viure a l’escola que volem: MÉS SOSTENIBLE!🌿🌎