Visita conseller d’Educació i consellera de Cultura

Avui ens han fet una visita a l’escola el Sr. Josep G. Cambray, conseller d’Educació i la consellera de Cultura Natàlia Garriga pel tancament de la campanya “Fas 6 anys, tria un llibre”. Durant tot el matí, els alumnes han gaudit d’unes propostes literàries de la mà de Tantàgora. Ha estat un moment màgic i molt emocionant en la descoberta de nous llibres, personatges i històries.

Posteriorment, s’ha dut a terme a la nova Biblioteca de l’escola, la roda de premsa de la consellera de Cultura, el representant del Gremi de llibreters de Catalunya i el Sr. Josep G. Cambray, conseller d’Educació. També ens han acompanyat durant el matí, l’alcalde de Sant Feliu, l’Oriol Bossa, la regidora d’Educació, Mireia Aldana, l’Albert Grau director dels Serveis Territorials d’Educació al Baix Llobregat, l’Antonio Ortiz, l’Inspector de la zona i finalment, la Lorena Mogrovejo com a membre de l’AMPA.

Aquí teniu un primer tast d’imatges de l’esdeveniment.