Setmana de la Dona

Aquesta setmana ha estat molt especial!  Des de l’escola hem programat diferents activitats, des de P3 fins a 6è d’EP, perquè els nostres infants puguin descobrir diferents dones de la història i les seves aportacions. Així com per fer-los reflexionar sobre la situació de desigualtat entre gèneres que patim com a societat, des d’un punt de vista crític però constructiu.

Cada dia, a primera hora, hem pogut escoltar una cançó d’una compositora diferent d’arreu del món i després hem conegut una mica el seu país d’origen.

A més a més, durant l’estona de lectura diària, hem pogut conèixer les biografies de diferents dones, cadascuna provinent del continent que ens ocupa al projecte central de l’escola, aquest curs.

Així doncs, hem pogut, tots plegats, analitzar i comprendre alguns dels èxits històrics aconseguits per dones i comprendre el valor que la igualtat de gènere té per al progrés del coneixement i de les societats.

Finalment hem recollit en un mural totes les nostres idees i aportacions per construir un món millor i aconseguir la igualtat d’homes i dones. Esperem que us agradin!