Sant Jordi 2024

La diada de Sant Jordi 2024 al Gaudí

Un altre curs arriba la diada de Sant Jordi al Gaudí. La diada és un data molt especial plena de literatura, teatre, llegendes i germanor a l’escola Gaudí.

Tota la setmana la dediquem a la lectura en veu alta. Una lectura en veu alta on podria participar tothom: la família, els infants i les mestres. Hem pogut gaudir a la nostra biblioteca de diferents històries explicades per mares, mestres i companys.

El 23 d’abril, durant el matí, hem pogut gaudir d’una activitat manual elaborant punts de llibres a totes les aules. Les comunitats de Dracs i Arlequins hem assistit a unes obres de la representació de la llegenda de Sant Jordi. Els protagonistes han estat molt divertits i plens de grans anècdotes. Aquest curs hem pogut participar encara més de les obres i hem interaccionat amb els protagonistes molt més. Hem rigut molt i hem passat un moment molt entretingut.

Més tard, a les aules, hem pogut començar a descobrir els llibres nous de Sant Jordi de cada classe. Ens hem endinsat a les diferents històries.

A la tarda, tota l’escola hem fet parelles lectores i hem compartit la tarda llegint per tota l’escola. Els grans s’han preparat un conte que han explicat als petits. Ha estat una tarda plena de somriures, bons moments i de grans històries.

A continuació teniu una mostra del nostre Sant Jordi 24 amb fotos.