El Nadal a la comunitat dels DRACS

El passat dimecres dia 9 de desembre van arribar 3 tions a la nostra escola!! Si si, 3 tions…un per cada classe:

Un Tió per la classe dels gossos de P3, un Tió per la classe dels elefants de P4 i un Tió per la classe dels lleons de P5.

Ens ha anat deixant pistes per tota l’escola i finalment P3 i P4 l’hem trobat al jardí de l’hort i P5 al bosquet de darrera del gimnàs!

Quina alegria tornar-lo a veure aquest any!! Els Dracs estem super contents i ara ens toca cuidar-los molt bé: durant aquests dies els portarem menjar: galetes, pa, xocolata, pells de mandarines i de platans, etc.

També els cuidarem molt bé, abrigant-los amb una manteta i, d’aquí uns dies…si estan contents, potser ens caguen algun regalet!!

Ahhhh, també caldrà que els cantem una cançó per fer-los cagar: “Caga Tió, avellanes i torró, no caguis arangades que són massa salades, caga torrons que són més bons!!”

També han vingut a visitar-nos els ajudants del patge Shelin!! Ens han explicat que aquest any podrem enviar la carta als Reis de l’Orient depositant-la dins d’unes bústies que hi ha repartides per tot Sant Feliu. Ens han donat també un fanalet amb una llum màgica perquè el decorem a casa i el pengem del balcó o de la finestra, perquè els Reis poguin veure on deixar els regals.

A la fi, l’ùltim dia de classe els tions han cagat molts regalets per a tots els nens i nenes i també joguines per la classe!! estem tots i totes moooolt contents!!

També hem vist a la PDI el Concert d’Hivern i hem fet un esmorzar nadalenc amb torrons, neules, polvorons…nyam nyam!

Aquí podreu trobar les fotos d’aquests moments tan entranyables:

P3: GOSSETS- NADAL

P4: ELEFANTS-NADAL