MUSEU A L’ESCOLA: EXPOSICIÓ DELS PROJECTES DE LA COMUNITAT DE TORTUGUES

Durant el primer trimestre, els alumnes de la comunitat de tortugues van treballar la temàtica anual de l’escola sota el títol: “Fem la volta a món”.

La classe de 4t, “La classe de la NBA”, va optar per investigar els Estats Units d’Amèrica. Els alumnes de 5è, la classe “Tastant el món”, van fer recerca sobre la gastronomia de molts i diferents països. Els nens i nenes de 6è,  “La classe dels nigiris”, van centrar-se en conèixer el Japó.

Els alumnes d’aquesta comunitat van treballar de manera cooperativa durant tot el trimestre per tal d’investigar i donar resposta a totes aquestes inquietuds i interessos. A part d’aprendre molt sobre geografia i diversitat cultural, van aprendre a treballar en equip, a relacionar-se, a resoldre situacions i a prendre decisions.

Al final de tot aquest procés, els infants de 4t, 5è i 6è van decidir exposar tota la informació trobada i totes les seves produccions en forma de museu, a la segona planta de l’escola. Aquestes produccions inclouen, a part de les recerques i de les exposicions orals treballades en l’àrea de medi, altres treballs realitzats també des de l’àmbit artístic i els tallers. Per tant, en aquest museu podem trobar maquetes d’edificis dels països treballats, pòsters propagandístics en format digital i els murals elaborats pels alumnes d’aquests cursos.

A continuació, us deixem una mostra de tot el procés d’elaboració que amb tantes ganes van preparar els nens i nenes de la comunitat de grans. Desitgem que us agradi el resultat!☺

👆EXPOSICIÓ PROJECTES TORTUGUES👆