Jornada reciclatge

El passat 25 de novembre dins la setmana del Medi Ambient la nostra escola va realitzar una jornada de neteja al pati per investigar si som bons RECICLATORS.
Els alumnes de P5, 1r i 2n van recollir les escombraries que trobaven pel terra. El grup de 3r va buidar les paperes del pati per veure si llencem les deixalles correctament.

El resultat de la nostra investigació conclou afirmant que:

• HEM TROBAT DEIXALLES QUE LA GENT DEL CARRER LLENÇA DINS L’ESCOLA
  • NO LLENCEM LES DEIXALLES A LA PAPERERA CORRECTA.

Hem dissenyat un panel informatiu al passadís de la primera planta per informar a tota l’escola sobre la nostra experiència. A la comissió de medi ambient es debatrem sobre possibles accions per afavorir un bon reciclatge de les deixalles que generem a l’escola.