Contes cooperatius Arlequins

Tots els nens i les nenes de la comunitat d’Arlequins hem participat en la dotzena edició de l’activitat cooperativa entre escoles Hi havia una vegada… Contes encetats, contes contats.”

Aquesta activitat consisteix en elaborar contes de forma cooperativa entre els diferents centres de Molins de Rei, el Papiol i Sant Feliu de Llobregat, a partir d’una situació inicial plantejada. Aquesta experiència conjuga el gust per la lectura i l’escriptura, amb l’ús de les eines digitals.

Tots els alumnes ens hem esforçat molt per crear aquestes històries acompanyades de les seves il·lustracions corresponents i alhora hem gaudit imaginant-les plegats!

Els títols dels 👆Contes cooperatius  són els següents:

Classe de 1r: “La botiga de colors”

Classe de 2n: “Les aventures de la Clàudia”

Classe de 3r: “L’aventura màgica”

En aquesta 👆pàgina web podeu trobar els enllaços per veure i llegir amb els vostres fills i filles els contes que han fet a la classe. Esperem que us agradin!!!