Benvinguts a Broadway!

Benvolgudes famílies!

Des de l’escola Arquitecte Gaudí, us volem agrair a tots i totes la vostra participació durant el primer trimestre, però sobretot als i a les alumnes que han treballat de valent dia rere dia. Un agraïment especial al grup de 5è per la gestió del sorteig de la panera.

Esperem que hagueu gaudit del nostre concert d’hivern a la sala Ibèria, va ser una jornada molt especial. Els nens i les nenes, amb l’ajuda inestimable de les mestres, van interpretar versions de diferents musicals que ells i elles havien triat. També va haver-hi interpretacions amb instruments de corda per part de l’Orquestra Meravelles (3r) i de l’Orquestra Màgica (4t); tot això presentat per un altre gran artista, Sergi Príncep.

Aquí, us afegim els vídeos perquè pugueu reviure aquest dia tan creatiu:

TORTUGUES

ARLEQUINS