AIGUA PLIS-PLAS

En aquest trimestre, la classe de 4t va realitzar un taller sobre els diferents usos que donem a l’aigua, la seva importància i la disponibilitat d’aigua a la Terra.

Primer, ens vam situar a la Mediterrània a través d’un recorregut sonor pel cicle de l’aigua i pels països de la  Mediterrània que els alumnes van seguir amb la imaginació.

A partir de l’experiència anterior vam aprofundir en la climatologia i les similituds/diferències de les diverses zones mediterrànies. Per acabar, vam fer un joc de taula per equips, on els alumnes havien d’aportar solucions a alguns problemes relacionats amb el mal ús de l’aigua.

Com a conclusió de l’activitat, vam fer una pluja d’idees de tot allò que podem fer cada un de nosaltres pel que fa a les mesures d’estalvi i no contaminació de l’aigua.