10a TROCAMBA SUPERADA!!

El dia 19 de maig es va celebrar la 10a Trobada de comitès ambientals de totes les escoles de Sant Feliu, la TROCAMBA!

Va ser un dia molt especial pels delegats verds de la nostra escola, i també per les mestres de la comissió, ja que vam poder compartir amb les altres escoles de la ciutat totes les accions que hem realitzat a la nostra escola durant tot el curs. Han pogut anar a la trobada els tutors ecològics de 3r a 6è, com a representants de totes les classes.

Només arribar, a les 9h, ens hem dividit per grups de colors i espais: els de cicle mitjà han anat al Palau Falguera i els de superior la plaça Lluis Companys. Allà cada grup ha fet uns jocs de coneixença. Els alumnes de cicle superior han realitzat primer el seu TALLER per després fer la fira d’intercanvi. El taller era sobre el malbaratament alimentari. Els tutors de cicle mitjà, per la seva part, han esmorzat i han muntat la fira d’intercanvi a la plaça de la Vila.

En aquesta FIRA, cada escola ha preparat la seva paradeta amb elements decoratius, fotos i materials del projecte d’agroecologia, codis QR del   👆 ECODANCE 👆💃🎶🔝🔝 i també del👆 BLOG 👆ambiental de l’escola.

Primer, els alumnes de cicle mitjà per parelles, han explicat a totes les persones que s’apropaven a mirar, el projecte AMBIENTAL que hem realitzat aquest curs a  la nostra escola. Mentre un explicava, l’altre membre de la parella voltava per la fira fent preguntes i mirant les accions de les altres escoles. Tot plegat ha estat molt interesant i han trobat accions molt originals, com la maqueta de l’hort del Pau Vila, que ha sigut la que més ens ha agradat.

Seguidament hem fet canvi de torn per les explicacions a la fira, passant a fer-les els nens i nenes de cicle superior i també de la E.S.O. Finalment, 3r i 4t han fet el seu TALLER de productes de proximitat. Després hem dinat tots plegats al palau i hem tingut un temps de descans i esbarjo. Per últim, hem tret conclusions sobre tota la jornada i hem explicat què ens havia agradat més.

L’acte de CLOENDA  ha tingut lloc a l‘auditori del Palau Falguera, on representants de l’Ajuntament i polítics, han tingut unes paraules d’agraïment per tota la BONA feina col·lectiva que realitzen totes les escoles de Sant Feliu de Llobregat envers aquest projecte.

Perquè, com diu el nostre lema: “PETITES ACCIONS, GRANS SOLUCIONS!”     Voleu fer una ullada?! 😉 👇

TROCAMBA 2022