La preinscripció escolar a l’educació infantil (3-6 anys)

MATRÍCULA
Del dilluns dia 14 de juny al divendres dia 18 de juny, ambdós inclosos. De 9:00 a 13:30h amb cita prèvia (973225013 o escolaalbacorbins@gmail.com)
Documentació a aportar:

• Fotocòpia DNI pare
  • Fotocòpia DNI mare
  • Fotocòpia DNI alumne/a si en té
  • Fotocòpia llibre de família
  • Fotocòpia del carnet de les vacunes
  • Fotocòpia de la… Llegeix més»

RACONS DE PRIMER

Durant aquest curs hem pogut fer racons a cicle inicial. Cada setmana en feiem de català, matemàtiques i castellà. D’aquesta manera, amb grup cooperatiu, hem treballat d’una manera més manipulativa diferents dimensions de cada àmbit. Aquest treball ens ha ajudat a treballar amb grup.
Aquí teniu… Llegeix més»

DANSES ROMANES de 3r

Els nens i nenes de tercer hem representat, mitjançant la dansa i la pantomima, com ens ha afectat l’arribada de la COVID-19 i com la vencerem. Inspirant-nos en la dansa circular romana, la pantomima i la dansa pírrica que vam treballar dins el projecte sobre… Llegeix més»

COLÒNIES 6è

Cada any en cada final de cicle i d’etapa arriben les esperades colònies. Pels de sisè no deixen de ser una de les sortides més especials, doncs és la darrera en la seva estada a l’escola.
Unes colònies que s’han fet esperar i que fins a darrera hora no sabíem si les podríem fer.
Ahir 17 de maig després de molts entrebancs hem posat camí a Mas Gircós, la Garrotxa. Un destí envoltat de pura energia volcànica.

I ens ho estem passat pipaaaaa!.

Us deixem les mostres dels diferents dies.

PRIMER DIA:

SEGON DIA: