Etwinning Project: From Spain to Greece – Travelling by pen (5 graders)

En aquest últim trimestre, els alumnes de cinquè han començat un projecte en la plataforma etwinning amb una escola de l’illa grega de Creta. Hem emparellat als alumnes, i vam començar amb una presentació en un mur en la plataforma padlet. Després, vam compartir una presentació en la qual comentaven quines coses tenen en comú amb la seva parella, i els explicaven que faran aquest estiu. Al setembre continuarem comunicant-nos en anglès amb els nostres nous amics i coneixent la seva cultura. Us deixem unes imatges de les activitats que hem fet fins ara: