Creating and recording stories (4 graders)

A l’hora d’anglès, els alumnes de quart, en l’estona que treballen en mig grup, van engegar una activitat molt creativa i engrescadora. Entre tots i amb la guia del teacher, van inventar-se una història al voltant d’un personatge creat per ells. Després, vam dividir la història en part i entre tots vam gravar les històries. A continuació podeu llegir i escoltar les creacions. They are amazing! Great job 4 graders!

4A: Willy story created and recorded by: Juliet, Liam, Alba, Eneko, Pol, Juana, Gael, Jaume, Hugo, Bru and Oliver.

4A: Elizabeth story created and recorded by: Ainé, Samia, Mar, Marc, Victor, Leo, Lola, Ferran, Roger, Roc and Gerard.

4B: Lisa story created and recorded by: Ingrid, Pol, Nayara, Martí, Dani, Sergi, Abel, Mohamed, Abril, Daniella, Gerard, Erik and Júlia T.

4B: Peter story created and recorded by: Jan, Queralt, Uxue, Brandon, Hugo, Júlia F., Júlia M., Ivet, Adri, Alex, Delfina, Nuala, Yaakoub and Jordi.