Visita INS Vilatzara a 1r

Bon dia famílies,

Avui l’alumnat de 2n d’ESO de l’INS Vilatzara han vingut a fer-nos una visita per ensenyar-nos una activitat que han preparat amb les TAC (tecnologies per a l’aprenentatge i el coneixement a l’escola). Els i les alumnes havien de pintar uns dibuixos amb dinosaures que gràcies a unes aplicacions s’han convertit en 4D! També hem muntat un cub col·laborativament i amb una altra aplicació han aparegut altres dinosaures.

Ha sigut una experiència molt enriquidora, ens agrada molt treballar conjuntament amb els i les mestres i alumnes de l’institut i que ens ensenyin coses tan increïbles com aquestes! Si voleu veure les fotografies cliqueu aquí l’enllaç!