BON ESTIU!

COMIAT DE 6è

Benvolgudes famílies,
Ja hem acabat el curs, però us volem mostrar el comiat que vam fer a nivell intern a l’escola, on totes les aules van dir a l’alumnat de 6è els seus bons desitjos.

Aprofitem l’avinentesa per desitjar, des del Claustre de l’escola, molta sort als… Llegeix més»

REVISTES DE 6è

L’alumnat de les tres classes han fet unes revistes per explicar experiències i moments que han viscut durant el curs. També han fet entrevistes a diferents treballadors/es de l’escola.
Aquí us deixem l’enllaç a la revista de 6è A.
Aquí us deixem Llegeix més»

XERINGADA ED. INFANTIL

Diem adéu a un curs diferent, carregats amb una motxilla plena d’entrebancs però també amb molts aprenentatges i satisfaccions.
I quina millor manera d’acomiadar aquest curs, que refrescar-nos una mica per combatre aquests dies de tanta calor?
Els més petits i petites de l’escola donem la benvinguda… Llegeix més»

ÚLTIMS DIES DE 4t

Aquesta última setmana hem aprofitat els poquets dies que ens quedaven per anar a la plaça a jugar, fer una xeringada, veure els reportatges gravats pels propis nens/es, ballar amb el JustDance, jugar a jocs de taula, menjar gelat i fer una celebració final.
Si voleu… Llegeix més»

PROJECTES DE 2n

Famílies, els nens i nenes de 2n han treballat diferents projectes: les formigues, el gossos i els volcans. A partir dels temes triats i                          de l’ informació que han portat de casa, han anat elaborant els seus murals, en grups cooperatius,  per concloure amb les exposicions            que han fet als seus companys/es. També han fet moltes activitats des de les diferents àrees.

Us deixem un petit tastet d’ aquests treballs.

Veure les fotos de 2n A

Veure les fotos de 2n B