Visita virtual a l’Escola:Aquí teniu els enllaços a fotografies i vídeos perquè pugueu conèixer les instal·lacions de l’ escola, el seu ambient i les persones que treballem al centre escolar.

Vídeo Lipdub Escola Vaixell Burriac

Vídeo de les instal.lacions de l’escola

Fotos de les instal.lacions

MATRÍCULA PER AL CURS 2020-21

Benvolgudes famílies,

Per a formalitzar la matrícula per al curs 2020-21, cliqueu aquest enllaç per accedir a l’espai web de Matrícula

Podeu consultar també els documents següents:

Llistat d’alumnes assignats al Centre

LListat d’alumnes en llista d’espera

Estudiem animals marins (P4)

Aquests dies de confinament ens han donat per molt! Avui, finalment, us portem un recull dels vídeos enviats per les famílies d’una colla de Tortugues i algun Cavallet de Mar. L’edició ha estat difícil perquè tots són dignes de veure’ls de principi a fi i hem hagut de seleccionar fragments de cadascú. No sabies per on tallar. No tenen pèrdua!!

Han treballat de valent, així que, agafeu cadira i crispetes perquè és llarg, però aneu amb compte perquè podeu morir d’un atac d’amor!!

I ara sí, amb aquest vídeo, us desitgem un bon estiu!! Moooolts petons!!

Comiat curs. 1r

LES PAPALLONES I ELS TIGRES S’ACOMIADEN.

Els nens i nenes de 1r us volen desitjar un bon estiu. El curs ha arribat al final, ha estat un curs complicat, tots ens hem hagut d’adaptar a la  nova situació i ens hem  trobat molt a faltar.

Ens veiem al setembre, una forta abraçada!!!!

Comiat curs. 4t

Ja hem acabat aquest curs tan excepcional i també acabem una etapa de dos cursos junts. Per això, volíem acomiadar-nos de vosaltres d’una manera especial. Us hem preparat uns videos amb un  recull de fotografies amb els bons desitjos de tots vosaltres per a la resta de companys/es i algunes fotografies de diferents moments del curs.

Clàudia, Susanna i Òscar

Comiat curs. 6è

Ha arribat el final d’una etapa i estem molt contents/es d’haver pogut acompanyar-vos tots aquests anys. Heu anat omplint la vostra motxilla d’emocions, competències i amics/es, i ara us toca començar un nou camí.

Hem elaborat aquest petit vídeo amb molta il·lusió perquè recordeu el pas pel Vaixell Burriac. Les i els mestres de tota l’etapa i els companys/es amb els quals heu gaudit i compartit moltes històries entranyables us recordaran per sempre.

Us trobarem a faltar, però recordeu que sempre estarem al vostre costat. Una gran abraçada.

Carmen, Dúnia i Susana

Tutores de 6è

RECOLLIDA MATERIAL

Benvolgudes famílies,

Us adjuntem l’horari de recollida de material.També us repartirem les sabates d’educació física de P3 fins a 2n.

No inclou el material extraescolar, això ho gestionarà Naïfar a partir del juliol.

Normativa:

– Les famílies no podreu entrar en el recinte escolar, us anirem atenent en ordre d’arribada.

– Haureu de portar mascareta.

– Cal que porteu una bossa per posar-vos tot el material  dels vostres fills/es.

Pel bon funcionament us agrairíem que respectéssiu el dia i l’horari.

Per qualsevol dubte ens podeu enviar un correu.

Dia Curs, horari i porta d’accés
18 juny P4 de 9:15 a 11 per la porta de la riera.
19 juny 4t, 5è i 6è. de 9 a 11h. per la porta principal.
22 juny 1r, 2n i 3r. de 9 a 11 per la porta principal.
25 juny P3 i P5 de 9 a 11h. per la porta de la riera.

Atentament

Equip directiu.

Comiat curs. 5è

Estimat alumnat de 5è,
Ja arriba el final d’aquest curs tan atípic i, les vostres mestres, no volem acabar el curs sense fer-vos saber què
pensem de vosaltres. Per aquest motiu, us volem dedicar aquest vídeo que hem fet des de l’estima que us tenim a tots i a totes.

Bon estiu!!!!  Esperem que us agradi!!!

P3 CELEBRA EL DIA INTERNACIONAL DEL MEDI AMBIENT!

Avui és el DIA INTERNACIONAL DEL MEDI AMBIENT  i, per aquest motiu. hem preparat unes jornades conscienciadores sobre tenir cura del nostre Planeta.Els petits canvis són poderosos i, com diu la Greta Thunberg,”Ningú és massa petit per CANVIAR EL MÓN!”

De tot han surtin unes feines molt maques gràcies a la col·laboració de les famílies.

Hem preparat uns vídeos que esperem que us agradin!

ELEFANTS I DRACS VIATGEM A L’ESPAI (P5)

AQUESTES SETMANES ELEFANTS I DRACS  HAN VIATJAT A L’ESPAI AMB DISFRESSES MOLT AUTÈNTIQUES. HAN  CONEGUT COM ÉS EL SISTEMA SOLAR , QUINS PLANETES HI HA I COM SÓN.  HAN CONSTRUÏT COETS AMB FIGURES GEOMÈTRIQUES I PROTOTIPUS FANTÀSTICS, HAN DESCOBERT LES FASES DE LA LLUNA I HAN FET OMBRES XINESES , HAN FET ACTIVITATS DE CÀLCUL, DIFERÈNCIES, PUZLES, DIBUIXOS INACABATS…. I A L’ESPAI S’HAN TROBAT AMB MONSTRES ALIENÍGENES MOLT DIVERTITS.

AQUÍ TENIU UNA PETITA MOSTRA DEL NOSTRES TREBALLS !!!

ELS GRANS D’INFANTIL ENS CONVERTIM EN CIENTÍFICS I CIENTÍFIQUES (P5)

Durant dues setmanes la classe dels DRACS i la classe dels ELEFANTS han investigat com els científics i les científiques, s’ho han passat d’allò més bé buscant simetries amb fruites i verdures, han manipulat amb gel i han trobat fòssils molt estranys, també han fet meravellosos experiments amb massa oobleck i altres materials, fins i tot han sigut vertaders científics i científiques fabricant pocions màgiques que els podien arribar a transformar i a canviar la seva personalitat. AMUNT LA CIÈNCIA !!!

EL MAIG DE LES TORTUGUES I ELS CAVALLETS DE MAR (P4)

Aquest mes de maig les Tortugues i els Cavallets de Mar hem seguit fent moltes coses i treballant molt. Hem fet activitats variades, experiments, i un munt de coses divertides que, si voleu, podeu veure en els vídeos resum que teniu aquí mateix. Esperem que us agradin!

El vídeo de les Tortugues:

El vídeo dels Cavallets de Mar:

MATERIAL D’HIGIENE

Agraïm a una família de l’escola que ens ha proporcionat de forma gratuïta material d’higiene (mascaretes, gels, dispensadors, guants…),per la reobertura de centre.

MOLTES GRÀCIES!!!!!