Visita virtual a l’Escola:Aquí teniu els enllaços a fotografies i vídeos perquè pugueu conèixer les instal·lacions de l’ escola, el seu ambient i les persones que treballem al centre escolar.

Vídeo Lipdub Escola Vaixell Burriac

Vídeo de les instal.lacions de l’escola

Fotos de les instal.lacions

PREINSCRIPCIONS I MATRÍCULA PER AL CURS 2020-21

Benvolgudes famílies,

Ja tenim informació sobre el calendari i procediment per a la preinscripció i matrícula per al curs 2020-21.

Cliqueu aquest enllaç per anar a l’espai web on es detalla tot.

Enllaç a la Sol.licitut de preinscripció Telemàtica

EL 3 A P-3… i UNA MICA MÉS!

Les classes de P-3 hem treballat una activitat que és del racó del pensament matemàtic i, també, del racó de la mà.Hem jugat amb el nombre 3 (quantitat-grafia) i també amb el traç dels nombres: 1, 2 i 3. Aprendre també pot ser divertit!

Los buenos deseos. 5è

En el área de Lengua Castellana, esta semana, hemos trabajado los buenos deseos ante la situación que estamos viviendo. Los niños y niñas han editado y personalizado fotos con sus buenos deseos para ayudar y apoyar a todas las personas que lo están pasando mal. Esperamos que os guste el vídeo de nuestros trabajos.

VOLA VOLA , EL NOU CENTRE D’INTERÈS DE P5

DRACS I ELEFANTS S’HAN ENDINSAT EN EL MÓN DELS OCELLS.  DES DE CASA CADA INFANT HA BUSCAT UN OCELL QUE LI AGRADAVA I HA BUSCAT CURIOSITATS, I QUANTS OCELLS HEM COMPARTIT !!!
L’ALÍCIA I L’HELENA TAMBÉ ENS HAN PREPARAT UNES ACTIVITATS MOLT DIVERTIDES PER CONVERTIR-NOS EN EXPERTS D’OCELLS: HEM APRÈS LES PARTS DEL SEU COS, HEM  CONSTRUÏT CASETES I NIUS D’OCELLS , RESOL ENIGMES I JOCS DE DIFERÈNCIES, APRENDRE UN POEMA ….I FINS I TOT ENS HEM ATREVIT AMB EXPERIMENTS PER VEURE COM FER VOLAR DIFERENTS TIPUS DE PAPER .

GRÀCIES FAMÍLIES PER ACOMPANYAR-NOS EN AQUEST PROJECTE !

PROJECTES DE P3: “ELS PIRATES”(A) i “ELS GATS I GATES”(B)

Dilluns vam començat el projecte del nom de la nostra classe:”Els pirates”.(A) o “Els gats i gates” (B). Hem vist un vídeo elaborat per la nostra mestra on es presenten els aspectes més importants per investigar.Ara toca escollir un dels temes i treballar-lo a casa amb les famílies. També farem un joc d’endevinalles, un conte,manualitats…i moltes més activitats del projecte.

Esperem que us agradi aquest vídeo.

PER QUÈ ENS HEM DE RENTAR LES MANS TAN SOVINT? 1r.

Els nens i les nenes de primer hem fet un experiment i hem descobert  que és molt important rentar-se les mans sovint.

Hem omplert un plat d’aigua, l’hem posat força pebre (que representava el virus) al damunt. Hem introduït el dit dins l’aigua i s’ha omplert de pebre.

Després l’hem afegit unes gotes de sabó al nostre dit i l’hem tornat a introduir a l’aigua i quina ha estat la nostra sorpresa, que el nostre dit ha quedat ben net i el pebre ha marxat de sobte.

Per tant, hem descobert que és molt important rentar-nos les mans sovint per evitar el contagi.

Mireu que bé ens ho hem passat fent aquest experiment.

Per veure les fotos cliqueu l’enllaç          https://photos.app.goo.gl/CEYtJTb4GRxgFvWP9

P3 DESCOBREIX ELS INSTRUMENTS DE PERCUSSIÓ

Avui els nens i nenes de P-3 han après alguns instruments de percussió i han discriminat auditivament com sonen.També han fet un taller d’instruments amb material reciclat. Han inventat una maraca, un tambor, una pandereta o un sonall. S’han divertit molt amb les seves famílies i han descobert la primera família d’instruments, la percussió.

RACÓ DEL BUF (P3)

En aquests vídeos treballem sons i onomatopeies tal i com feiem a la rotllana quan estàvem a l’escola. Treballem la mobilitat dels òrgans buco-facials,  la boca, la llengua, els llavis, les galtes.. tant important per pronunciar bé els sons.

Esperem que us agradi!!!