Halloween pumpkins contest 2023

Children from 3rd grade primary and their families have decorated pumpkins this year for Halloween.

Thank you very much to all the families and students that have collaborated with their original and really creative ideas. All the pumpkins were fantastic and it was hard to decide the three winners in each class.

L’alumnat de 3r de primària, juntament amb les seves famílies, han decorat aquest curs carbasses de Halloween.

Moltes gràcies a totes les famílies i alumnes que han participat en aquesta original i creativa idea. Totes les carbasses eren fantàstiques i ha sigut difícil triar els tres guanyadors a cada classe.

Per veure les fotos cliqueu l’enllaç.