Festa fi de curs 23-24

Avui era l’últim dia d’aquest curs 23-24.  De 9 a 11, i com ja és tradició a l’escola, vam fer paradetes als patis de l’escola. Organitzades pels mateixos alumnes, des de 2n a 6è, hi havia una mica de tot: pintacares, tattoos, endevina la cançó, què hi ha al globus, caixes misterioses, diana, diferents jocs, etc. Tothom va gaudir de valent d’aquestes activitats.

A l’hora del pati, hem esmorzat i ens hem refrescat amb uns polins deliciosos.

Després ha arribat el moment d’acomiadar-nos dels nostres companys de 6è.  Primer han rebut un diploma per part dels seus fillols i filloles, i posteriorment han dedicat unes boniques paraules d’agraïment a tots els seus mestres i a l’escola en general.

A continuació, els alumnes de sisè ens va delectar amb el ritme del ja clàssic “Waka Waka” de Shakira.   La resta de l’escola els vam cantar una cançó de comiat en anglès, el  també clàssic de l’escola  “Hello, Goodbye” dels Beatles. Ha estat un moment molt emocionant, i finalment tota l’escola hem tornat a ballar al ritme de Shakira.

Desitgem el millor als alumnes que marxen, han estat uns anys meravellosos plens d’emocions i aprenentatges, i estem segurs que arriben molt preparats a la nova etapa que comencen.

Per la resta, ara toca gaudir de l’estiu i agafar forces! Ens veiem al setembre! Bones vacances!

Si voleu veure les fotos i els vídeos, feu clic en el vostre curs:

-I3

-I4