Dinàmiques i celebracions a 4t

A l’escola donem molta importància al benestar emocional dels nens i nenes. Per això, realitzem activitats, dinàmiques i tallers per treballar la gestió emocional, la cohesió de grup i la implicació en l’escola i en les seves celebracions.

A més, aquest curs el claustre del Vaixell Burriac estem fent una formació sobre els patis escolars a càrrec d’un equip d’arquitectes especialitzats en la temàtica. Una professional ha demanat la participació de les nenes i els nens de 4t per a saber com seria el seu pati ideal i així poder-nos-hi anar apropant.

Podeu veure fotografies de les dinàmiques de gestió emocional i d’educació en valors clicant la imatge de la dreta.

Podeu veure fotografies dels patis clicant la imatge de l’esquerra.

Podeu veure fotografies i vídeos d’algunes celebracions escolars (Halloween, dia Internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones, Nadal…) clicant la imatge de la dreta.

Gaudiu de les fotografies!! Ens veiem la propera setmana!