Concert de Nadal 2019

Benvolgudes famílies,

Ja ha arribat el moment tan desitjat per a nosaltres i pels vostres fills i filles. Cada primer trimestre de curs finalitza amb el concert de Nadal. Aquest concert és motiu de festa i celebració conjunta. L’alumnat i l’equip del Vaixell viu amb molta il·lusió i alegria aquest esdeveniment. Veure els nens i nenes de l’escola tots junts al final del concert i a l’inici, curs per curs cantant, demostra la cloenda d’un treball conjunt motivador, un record que quedarà per sempre i sobretot un desig de bones festes per a tothom que forma part del Vaixell.

Vídeo P3

Vídeo P3 (2)