Una audició d’allò més interessant: EL SAXOFON!!

El dia 23 de gener els nens i nenes de primer, junt amb la resta de companys i companyes de l’escola, vam tenir el plaer d’assistir a una audició teatralitzada de saxos a la sala de psicomotricitat de l’escola!

Vam aprendre, per exemple, que la part més important de l’instrument és una llengüeta de fusta que el fa sonar, que el saxo és de la família dels instruments de vent-fusta i que els diferents tipus que podem trobar són: el baríton, el tenor, el soprano i l’alt. El més greu de tots és el baríton!(Com sonava!!!!!!) I el més agut és el soprano, que és l´encarregat de portar la melodia.

Vam fer un viatge a través de la música per països com Grècia i Mexico i vam poder gaudir de cançons de pelis ben conegudes com la de la Guerra de les Galàxies!!

Aquí us deixem unes quantes imatges de la bona estoneta que vam poder passar plegats.

Que no pari la música!!!!!!