EL MÓN DELS CONTES A P3B

Els alumnes de P3 B treballem el contacte amb el món dels contes diàriament. Cada dia realitzem estades de contacte amb els contes a la biblioteca de la classe i, un cop a la setmana, a la biblioteca de l’escola. Endemés treballem les propostes de la Maleta viatgera, l’hora del conte i les Recomanacions de les famílies o la tutora de l’aula.
“El món dels contes ens permet viatjar, somiar, imaginar i compartir coneixements i aventures”.
Maleta viatgera: La nostra maleta amb diferents contes ens permet comunicar als companys i a les famílies que em llegit i que ens ha agradat de les diverses històries proposades. Compartim coneixements, motius i verbalitzem vivències amb l’ajuda de la nostre mascota.
Recomanacions: Setmanalment un nen escollit porta el seu llibre preferit a l’escola per explicar als companys el que més i menys li agrada del conte i una mica de contingut del llibre.
Biblioteca de l’escola: A la biblioteca de l’escola aprenem les normes per fer una lectura de contes “ aprenem les normes de la biblioteca “, la cura que hem de tenir amb els llibres, aprenem a compartir els contes i la neteja i l’ordre.
Biblioteca d’aula: A la biblioteca d’aula aprenem a tractar bé els contes i diàriament ens posem en contacte amb el món dels llibres.