Padrins i fillols de lectura

Llengua catalana i literatura.

Padrins/es i fillols/es de lectura. Comencem!!
1rA i 6èA

El passat dimecres dia 15 de novembre, els nens i nenes de 1r i 6é A van tenir el plaer d’iniciar una emocionant aventura conjunta que durarà tot aquest curs!

L’activitat consisteix en que, mensualment, els alumnes de 6é faran de padrins dels alumnes més petits realitzant diverses activitats que giraran al voltant de la lectura (lectura conjunta i modelada, treball a partir del conte i altres textos com rodolins i refranys, etc)

Alguns dels objectius que volem assolir són:

-Fomentar la convivència i cooperació entre cicles.
-Afavorir la comunicació de l’alumnat de diferents nivells fomentant l’aprenentatge entre iguals.
-Millorar la competència lectora dels alumnes.
-Educar en la responsabilitat i el compromís.
-Augmentar la motivació dels nens nenes i així donar un impuls a la lectura.

Hi haurà un seguiment per part de les tutores i a cadascuna de les sessions els padrins i els fillols hauran de dur a terme una breu reflexió sobre com ha anat la sessió per tal de poder avaluar i cercar aquells aspectes que han anat bé i/o aquells que caldrà millorar.

La propera sessió? Ens veiem el 13 de desembre!