LES EMOCIONS, L’AUTOESTIMA I EL SENTIMENT DE GRUP

Els nens i les nenes de 5è en Educació en Valors parlem, entre d’altres coses, de les qualitats positives de cada company i companya.
Una de les activitats que hem fet ha estat crear una flor. En el centre de cada flor hem escrit el nostre nom i en els pètals hem escrit un adjectiu positiu o qualitat positiva a cada company i companya. Per tant, cada flor té 24 adjectius positius.
Després de repassar les paraules amb retoladors i de pintar les flors, ens hem situat en una cadira al mig de la classe i els companys i companyes ens han dit les qualitats positives en veu alta, com si fos una pluja de paraules boniques.
Aquest treball ens ajuda a saber més sobre nosaltres i a valorar-nos més i quan estem al centre de l’aula les emocions que sentim són molt agradables.