Concerts de Fi de Curs i Graduacions

Com els darrers anys, aquest final de curs també el podrem celebrar al Teatre Josep Ma. de Sagarra. Com que l’aforament és limitat i volem que el major nombre de famílies pugui venir a  gaudir del concert amb nosaltres l’hem organitzat en tres torns. Seran el dia 20 de juny (dimarts).

9.30h 1r, 2n i 3r

Els alumnes aniran directament al teatre i han d’estar a les 9h. Al finalitzar, tornaran a l’escola acompanyats pel seus professors/es.

11.30h P3, P4 i P5

Al finalitzar, els alumnes que no fan ús del menjador escolar, podran anar a casa directament, sempre que sigui acompanyats pel pare/mare o tutor i amb el coneixement de la professora/tutora. La resta d’alumnes tornaran a l’escola amb les seves professores.

15.30h 4t, 5è i 6è.

Els alumnes aniran directament al teatre i han d’estar a les 15h. Al finalitzar el concert, tornaran a casa amb els seus pares/mares o tutors i sempre amb el coneixement dels professors/tutors.