Concert de Santa Cecília

Amb motiu de la celebració el 22 de novembre de la diada de Santa Cecília, patrona de la música, vam organitzar un petit concert. Aquest any, novament, els músics que han participat han estat nens i nenes de la nostra escola, que estudien en les diferents escoles de música de la nostra ciutat. Us presentem als músics: de 3r A Julia Román, David Ramos; de 4t A Pau Guinart, Jordi Oliveros, Bruno Rodriguez; de 4t B Mar Ayala; de 4t C Gael Hurtado; de 5è B Natalia Gómez, Pedro Muñoz, Victor Ortiz; de 6è  Lucia Delgado, Pol Fernández, Gabriel González, Elena Nieves. També van participar : Pau Ayala,  Julia Muñoz, Victor Ramos, Andrea Rodríguez i Alex Valera, nens i nenes de la nostra escola que ja estudien al institut.

El concert va estar molt bé, va ser molt maco veure amb quina il·lusió ho van preparar. Vam poder gaudir d’un bon concert, moltíssimes gràcies a tots els músics per la vostra col·laboració!!!

Visca la música!!!!!