Beques Menjador Curs 2020-2021

Benvolgudes famílies,                                                                                                  

Ja hem rebut les bases (Podeu accedir a elles aquí) i les instruccions per tramitar l’ajut individual de menjador del curs escolar 2020-2021. La situació d’excepcionalitat actual, ens obliga a fer la tramitació i  presentació de les beques de menjador d’aquest curs 20-21 de forma telemàtica.  Us demanem presentar les sol·licituds i la documentació des d’avui 9 de juny fins el divendres 3 de juliol.  Per fer-ho haureu de seguir les següents instruccions en funció de quina sigui la vostra situació. 

                        Alumnat que han gaudit de beca de menjador el curs 2019-2020
1.     Rebreu al correu electrònic @serrademarina.cat dels vostres fills i filles la sol·licitud ja omplerta.

2.     L’imprimiu, la reviseu i comproveu que les dades que hi consten són correctes,  si no hi ha canvis, ni en el padró, ni en les persones que formen part de la unitat familiar, empleneu i signeu tots els membres de la unitat familiar majors de 18 anys. Recordeu que els menors NO PODEN SIGNAR ho heu de fer vosaltres.

3.     Feu un escaneig de la sol·licitud o feu-li una fotografia on es puguin llegir les dades amb facilitat.

4.     Envieu-la per correu electrònic a l’escola  a8045574@xtec.cat

5.     En el cas que tingueu un germà que començarà P3 podeu fer servir la mateixa sol·licitud del germà canviant el nom (Ratllant-lo i escrivint-lo a mà)

NOMÉS EN CAS DE QUE HI HAGI UNA MODIFICACIÓ RESPECTE EL CURS ANTERIOR

En cas que hi hagi alguna modificació respecte la situació del curs anterior, s’haurà d’enviar en el correu la documentació actualitzada.

–       Volant de convivència actual.

–       Document d’identitat DNI/NIE/NIF, o document acreditatiu, de tots els membres de la unitat familiar.

–       Si alguna persona de la unitat familiar, ha rebut ingressos no subjectes a l’IRPF l’any 2019: renda garantida de ciutadania, contracte vigent com a empleat de la llar, pensió per a aliments dels fills/es, documentació acreditativa i import de l’any 2019.

–       Si heu tingut ajuts per pagar el lloguer, aporteu el certificat de l’import que heu rebut l’any 2019 de l’Agència Catalana de l’Habitatge(Per a les famílies que el curs 19-20 van sol·licitar l’ajut de menjador, si han rebut l’any 2019 aquest ajut de lloguer, obligatòriament caldrà que aportin el certificat de l’import rebut l’any 2019)

–       En cas de situació de divorci o separació, conveni regulador o l’acta final de mediació del Departament de Justícia. (Per a les famílies que el curs 19-20 van sol·licitar l’ajut, també en aquesta convocatòria 2020-2021 és obligatòria la presentació d’aquesta documentació)

 

                       Alumnat que NO VA GAUDIR de beca de menjador el curs 2019-2020
1.     Ompliu la Sol·licitud de Beca de menjador curs 2020 – 2021

2.     L’imprimiu, l’empleneu i signeu tots els membres de la unitat familiar majors de 18 anys. Recordeu que els menors NO PODEN SIGNAR ho heu de fer vosaltres.

3.     Feu un escaneig de la sol·licitud o feu-li una fotografia on es puguin llegir les dades amb facilitat.

4.     Envieu-la per correu electrònic a l’escola  a8045574@xtec.cat

5.     En el cas de l’alumnat que comença P3 el curs vinent  a l’escola també poden enviar la sol·licituds a l’escola a través del correu electrònic.

ÉS OBLIGATORI ENVIAR AL CORREU LA SEGÜENT DOCUMENTACIÓ AL CORREU PER PODER-LA TRAMITAR.

S’haurà d’enviar en el correu la documentació actualitzada.

–       Volant de convivència actual.

–       Document d’identitat DNI/NIE/NIF, o document acreditatiu, de tots els membres de la unitat familiar.

–       Si alguna persona de la unitat familiar, ha rebut ingressos no subjectes a l’IRPF l’any 2019: renda garantida de ciutadania, contracte vigent com a empleat de la llar, pensió per a aliments dels fills/es, documentació acreditativa i import de l’any 2019.

 

DOCUMENTACIO COMPLEMENTÀRIA (s’hi s’escau)

·      Infants en acolliment: cal acreditar aquesta situació mitjançant la resolució d’acolliment de la DGAIA.

·      Si heu tingut ajuts per pagar el lloguer, aporteu el certificat de l’import que heu rebut l’any 2019 de l’Agència Catalana de l’Habitatge(Per a les famílies que el curs 19-20 van sol·licitar l’ajut de menjador, si han rebut l’any 2019 aquest ajut de lloguer, obligatòriament caldrà que aportin el certificat de l’import rebut l’any 2019)

·      En cas de situació de divorci o separació, conveni regulador o l’acta final de mediació del Departament de Justícia. (Per a les famílies que el curs 19-20 van sol·licitar l’ajut, també en aquesta convocatòria 2020-2021 és obligatòria la presentació d’aquesta documentació)

 

És important que a la segona pàgina de la sol·licitud, a fi d’autoritzar a demanar les dades de renda i patrimoni de l’any 2019 a l’Agència Tributària, que firmeu totes les persones que formeu part de la unitat familiar: pare, mare, avis i germans/es que hi convisquin majors de 18 anys. IMPORTANT ð Els/les menors de 18 anys no firmen, en aquest espai firma l’adult responsable: pare, mare, tutor/a.

 Imprescindible, no oblidar posar la data de naixement de totes les persones que formen part de la unitat familiar.

 Observacions:

  • En el cas d’unitats familiars amb situació de custòdia compartida, es consideraran membres de la unitat familiar únicament: el sol·licitant, els progenitors (encara que no convisquin) i els fills que tinguin en comú. Es valorarà la renda del progenitor sol·licitant i només li correspondrà l’ajut per als dies de custòdia que estableixi el conveni regulador.