A classe d’Educació Física el Fernando Briones, pare de l’escola, ens ha ensenyat que l’esport no té barreres ni límits, només els que ens posem nosaltres.
L’alumnat de Cicle Mitjà vam realitzar diferents tallers el matí de Carnaval: d’Improshow, Photo Call, Karaoke, Just Dance, fer figures amb globus i diferents manualitats,
Podeu veure algunes fotografies a continuació.
La setmana de Carnaval ha estat boja, molt boja! Hem seguit totes les consignes que ens va donar el Senyor Carnestoltes en la seva arribada i ens ho hem passat molt bé:
Mireu-nos en la següent galeria fotogràfica.
La setmana passada les nenes i els nens d’Educació Infantil van celebrar Carnestoltes i el Dijous Gras. Clica a les imatges per veure les fotografies de les festes:
El dimarts 26 de febrer les padrines i els padrins de tercer vam decorar unes màscares amb les nostres filloles i fillols de P3. Va ser una tarda molt màgica i artística, vam crear una màscares xulíssimes!
Segueix-nos!