Al llarg d’aquesta setmana i la setmana passada, l’alumnat de CS (5è i 6è) a l’àrea d’educació física, ha realitzat un ventall d’activitats físiques i esports de sensibilització de les diferents capacitats segons el tipus de discapacitat.
Amb aquestes activitats, s’intenta conscienciar a l’alumnat en la integració de les diferents discapacitats a l’esport, i empatitzar amb les persones que perden o disminuexen les seves capacitats sensitives (vista, oida…) o motrius.
Durant les sessions de 6è, ens ha visitat el Fernando: un pare de l’escola amb una discapacitat motriu, que ens ha ajudat a entendre el tennis des d’una altra perspectiva, enriquint la sensibilització cap a les diferents capacitats.
Cliqueu a sobre de la imatge


