Trobareu tota la informació referent a la preinscripció 2024-2025 al següent enllaç.
➡ Oferta inicial de places
➡ Número de desempat: 81.801
Trobareu tota la informació referent a la preinscripció 2024-2025 al següent enllaç.
➡ Oferta inicial de places
➡ Número de desempat: 81.801
Els nens i nenes de 4t juntament amb els de P5, hem encetat la diada del teatre d’aquest any amb l’obra “Lo ratoncito Pérez”. Aquest és un personatge molt volgut i estimat per tota la canalla. Us deixem amb un recull de fotos.
Llegeix més»
Avui els nens i nenes de P5 i 4t han obert la diada del teatre. Els nens i nenes de 4t hem fet una obra vinculada a un projecte d’aula, la història dels últims 100 anys, un pas a vista d’ocell dels moments més rellevants… Llegeix més»
Avui, 14 de gener, hem inaugurat la XXIV diada del teatre a l’escola. La inauguració ha anat a càrrec d’un grup de jubilats de Balàfia que es troben tot sovint al seu espai d’esplai per compartir estones amb amics, per explicar-se i compartir neguits de… Llegeix més»
Aprofitant el treball amb cintes hem creat un moviment per cadascun dels ritmes que havíem de reconèixer: negra, corxera, semicorxeres o blanca.
El resultat ha estat aquest:
Aquesta cançó ens ha servit per treballar la lateralitat creuada.
Avui ja hem jugat amb melodies rítmiques. Amb una sola melodia hem hagut de reconèixer el ritme que era per relacionar-lo als personatges que coneixem:
El resultat és aquest:
La segona dansa del trimestre que hem fet a l’aula de música n’és una de tradicional catalana, una “Bolangera”, una dansa binària, en dues frases, on a la A sempre fem rotllana de bolangera i a la frase B sempre fem un moviment diferent en… Llegeix més»
La segona dansa del trimestre que hem fet a l’aula de música és una de tradicional catalana, una “Bolangera”, una dansa binària, en dues frases, o a la A sempre fem rotllana de bolangera i a la frase B sempre fem un moviment diferent en… Llegeix més»
Els nens i nenes de 1r vàrem anar a l’Auditori a gaudir d’una audició de música i dansa tradicionals catalanes. Durant uns quants dies, a l’inici de la classe hem jugat, amb diferents músiques, a seguir la pulsació i a seguir les indicacions del Gerard,… Llegeix més»
Amb aquesta audició “El pare i el fill” hem explicat la història d’un pare que ensenyada a tocar la trompeta al seu fill. El pare, per indicar la llargada del so pintava a l’aire la llargada de la nota de vegades, altres estirava un fil… Llegeix més»
Aquesta és una dansa del nostre folklore tradicional que ens explica el procès de la civada.
des de l’aula de 2n l’hem cantat i l’hem ballar. El resultat dansat n’és aquest:
Aquesta és una adaptació de la dansa que es troba al Galop Sac de danses “Moros vénen”. Per recordar que malauradament avui, al món, encara hi ha paisos en guerra i que des de les escoles defensem la no violència i la no a la… Llegeix més»
LA BIBLIO SURT AL PATI!… Llegeix més»
Avui hem ficat a net la instrumentació de la cançó de Carnestoltes.
D’una banda uns hem interpretat la base harmònica, i quatre un ritme de percussió fet a corxeres, amb un toc de plat entre mig.
Fa uns quants dies que estem repassant les notes musicals que ja teníem apreses. De moment el si-la i sol…
Us deixem aquesta bonica melodia interpretada en gran i petit grup.
El passat mes de desembre ens en vam anar al Liceu a escoltar una adaptació de la Flauta màgica de Mozart. Vam estar treballant la història, les veus humanes i algunes de les audicions que escoltaríem.
Part del treball que vam iniciar al primer trimestre l’estem… Llegeix més»
Amb aquesta música del “Trencanous”, espectacle que al desembre vam anar a veure a l’Escorxador, concretament amb la dansa xinesa, hem partit d’un ritme bàsic per fer una creació instrumental i alhora coreogràfica. El resultat és aquest.
Ahir, 7 de febrer, els nens i nenes de 1r vam anar a l’Auditori a veure una audició titulada Tomballons, audició sobre música i danses d’arrels folklòriques.
Ja fa dies que durant les estones de música cantem i ballem amb elements propis de la dansa catalana… Llegeix més»
Fa uns quants dies que estem repassant les notes musicals que ja teníem apreses. De moment el si-la i sol…
Us deixem aquesta bonica melodia interpretada en gran i petit grup.
Amb els nens i nenes de 4t hem après una nova dansa, la Bolangera de Linyola, una dansa de dues frases. A la frase A fèiem rotllana cap a la dreta en salt de galop i a la B un molinet amb la parella de… Llegeix més»