➡ Trobareu tota la informació referent a la preinscripció 2024-2025 al següent enllaç.
➡ Oferta inicial de places.
➡ Trobareu tota la informació referent a la preinscripció 2024-2025 al següent enllaç.
➡ Oferta inicial de places.
El passat dijous 25 de novembre, va venir a la nostra escola l’Eli Sánchez i la Pilar Leza, membres del col·lectiu Colors de Ponent de Lleida.
Colors de Ponent és la primera associació LGTBIQ+ a Lleida i desenvolupen accions d’acompanyament, socialització, reivindicació i sensibilització a… Llegeix més»
El passat divendres, 12 de novembre, l’alumnat de cicle superior vam anar a Barcelona perquè estem treballant el modernisme en diverses assignatures. El primer que vam fer va ser visitar La Pedrera (Casa Milà). Allí vam fer dues activitats, una va ser un taller sobre… Llegeix més»
Us deixem dues cançons que aquests dies hem anat cantant. Són cançons mimades i amb un toc d’improvisació.
GRUP GROC
GRUP VERD
GRUP BLAU
Els nens i nenes de 3r enguany, hem començat a interpretar les quatre semicorxeres. Aquesta és la nostra primera interpretació amb semicorxeres i amb instruments.
El resultat és aquest:
El passat dissabte dia 13 de novembre alguns nens i nenes de l’escola van participar a la jornada de miniatletisme que es va celebrar a les Basses d’Alpicat. Al llarg del matí, van poder gaudir de moltes activitats relacionades amb l’atletisme que van ser d’allò… Llegeix més»
Els nens i nenes de 1r hem començat a fer un treball de pulsació, compàs i temps del compàs amb exercicis com aquest:
Els nens i nenes de 2n anem adquirint la precisió rítmica dels ritmes bàsics. Us en deixem una petita mostra.
Durant 15 dies els nens i nenes del grup verd de CI hem estat fent un taller de dramatització i moviment. Hem fet jocs d’ocupació espacial, de moviment per conèixer el potencial del nostre cos, de moviment pautat i rítmic, de moviment lliure… i hem… Llegeix més»
Els nens i nenes de 1r cada vegada anem adquirint més precisió rítmica. En aquesta activitat hem d’ocupar bé l’espai mentre anem caminant seguint la pulsació lenta que ens marca la música, però quan vulguem, podem entrar als cercles i al mateix temps percudir amb… Llegeix més»
Els nens i nenes de 2n anem adquirint cada cop més precisió rítmica. Ara hem interpretat negres i corxeres per l’espai mentre anàvem caminant la pulsació. El resultat ha estat aquest.
Aquesta és una de les primeres cançons que enguany, els nens i nenes de Ci hem cantat.
Amb aquesta cançó ens hem inventat estrofes, moviments i hem pensat com interpretar-la. A la fi el resultat ha estat aquest:
Aquesta és una de les primeres cançons que enguany, els nens i nenes de Ci hem cantat.
Amb aquesta cançó ens hem inventat estrofes, moviments i hem pensat com interpretar-la. A la fi el resultat ha estat aquest:
Des d’inici de curs que els nens i nenes de 4t fins a 6è estem aprenent a interpretar cançons amb l’ukelele, un instrument molt versàtil ja que ens permet fer melodies, harmonies, ritmes i alhora cantar i ballar.
Ara ja sabem afinar-lo i hem après la… Llegeix més»
Des d’inici de curs que els nens i nenes de 4t fins a 6è estem aprenent a interpretar cançons amb l’ukelele, un instrument molt versàtil ja que ens permet fer melodies, harmonies, ritmes i alhora cantar i ballar.
Ara ja sabem afinar-lo i hem après la… Llegeix més»
Durant aquestes setmanes hem anat fent jocs i propostes al voltant de les intensitats i els reguladors.
Hem dissenyat moviments entre totes i tots per interpretar amb el cos les intensitats, hem aprés a executar els moviments d’un director o directora per demanar als música que… Llegeix més»
Els nens i nenes de 4t, el passat dia 4 de novembre ens en vam anar a fer un taller al Caixafòrum ple de ritmes i cançons de l’est, de l’orient.
Hem après que l’est, pot ser molt relatiu, depenent del punt geogràfic del planeta on… Llegeix més»
Els nens i nenes de 1r comencem a saber interpretar els ritmes que durant el parvulari vam percebre amb el cos i amb moviment. Tenim el silenci, les corxeres, les negres i les blanques.
Els hi hem ficat veu i so. De moment aquesta és la… Llegeix més»
Aquesta cançó la vam aprendre a la classe de música abans d’anar al taller de veus i ritmes d’Àfrica. Ara, després del taller, l’hem acabat de polir amb els moviments i una estructura. El resultat ha estat aquest:
Aquestes tres cançons les hem anat treballant, paral·lelament aquesta setmana.
D’una banda la cançó de la castanyera ens ha ajudat a apropar-nos al context de la castanyada, i amb ella hem pactat una coreografia individual i hem fet moviments lliures, sempre cantant i seguint l’estructura de… Llegeix més»