P4, FEM NÚMEROS!!!

Hola nens i nenes de P4!!

Segurament durant aquests dies de confinament, entre d’altres coses, esteu fent números.

Durant el curs de P4 es treballa el traç i el concepte de número fins a cinc.

Sabeu comptar almenys fins el nombre de nens/es que hi ha a la classe perquè, durant la rutina del “bon dia”, sempre comptàvem els nens/es que s’havien quedat a casa i els que havien vingut a l’escola. Però aquesta manera de comptar és com una cantarella que us apreneu de memòria que va bé per saber l’ordre dels números. De la mateixa manera que us apreneu l’ordre de les lletres de l’abecedari amb la cançó de la Damaris.

Allò important és què sapigueu dir amb un cop d’ull quina quantitat hi ha en un grapat de coses. Per exemple, si jugueu al parxís i llanceu el dau, saber dir sense comptar quants puntets hi ha a la cara que us ha sortit del dau.

En el següent video casolà ? us recordem com fem el traç dels números a l’escola. Ja els vam treballar durant el primer i segon trimestre. Sobretot els números 1,2 i 3.

Practiqueu a casa el traç dels números i, feu com a la foto/video, poseu al costat de cada número la quantitat de coses corresponent. Podeu agafar el material que tingueu per casa: gomets, cigrons, taps, colors, etc.

Envieu al correu electrònic de la vostra tutora una foto de la tasca realitzada.