Consell escolar

El consell escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre.

En el consell escolar hi ha representats els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: direccció, professorat, famílies, personal d’administració i serveis i representant de l’administració local.

Les funcions principals del consell escolar és participar  en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre i vetllar per: el projecte educatiu, la programació general, les normes de funcionament o la gestió econòmica, entre d’altres.

Trobareu més informació sobre tot això a la Web Família i Escola.

1. Els MEMBRES del Consell Escolar del Ramon Llull són:
Yolanda Giménez Presidenta
Pilar Hidalgo Cap d’estudis
Albert Marcos Secretari
Paqui Vico Representant mestres
Marta Giménez Representant mestres
Silvia de Manuel Representant mestres
Javier Ordoño  Representant mestres
Mertixell Maronas Representant mestres
Cinta Casañola Representant mestres
Sonia Marchal Representant pares i mares
Zaida Mojal Representant pares i mares