1. CALENDARI preinscripció i matrícula 24-25

Preinscripció

• Oferta inicial de places escolars 5 de març de 2024
  • del 6 (a partir de les 9 hores) al 20 de març de 2024: presentació de sol·licitud. És molt important respectar les dates, perquè les sol·licituds que es presentin fora d’aquest termini perdran totes les prioritats que haurien pogut tenir a l’hora d’obtenir la plaça. Els criteris de prioritat serveixen per donar una puntuació a cada sol·licitud. D’aquesta manera s’estableix l’ordre d’accés a les places de cada centre. Cal presentar la sol·licitud i adjuntar-hi la documentació d’identificació o de criteris que correspongui.
  • Fins el 22 de març de 2024: presentació de documentació. Aquests dies pots presentar documentació acreditativa que no hagis pogut adjuntar durant el període de presentació de sol·licituds.
  • 17 d’abril de 2024: llista de sol·licituds amb la puntuació provisional
  • Presentació de reclamacions: del 17 al 22 d’abril de 2024
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 25 d’abril de 2024
  • Sorteig del número de desempat: 30 d’abril de 2024
  • Llista ordenada: 2 de maig de 2024
  • Ampliació de petició de centres per a les sol·licituds que no han obtingut cap assignació (assignació d’ofici): del 29 al 31 de maig de 2024
  • Oferta final de places escolars: 7 de juny de 2024
  • Llista d’alumnes admesos i llista d’espera: 10 de juny de 2024

Matrícula

• Alumnes preinscrits amb plaça assignada: del 18 al 26 de juny de 2024. Un cop s’ha publicat la llista final d’alumnes admesos en cada centre, comença el període de matriculació dels preinscrits amb plaça assignada.
  • Publicació dels alumnes matriculats al centre procedents del procés de preinscripció i admissió 30 de setembre de 2024