Projecte Escola Ramon Llull – Institut Duc de Montblanc

101Al curs 2011-212, des de la Inspecció d’Ensenyament i les direccions de l’Escola Ramon Llull i de l’Institut Duc de Montblanc es va proposar iniciar un

Projecte d’Intercanvi d’Experiències entre primària i secundària

Aquest projecte es va centrar en l’àrea de matemàtiques als nivells de 6è de Primària i 1r d’ESO.

A continuació us presentem el power-point que han elaborat les dues mestres que van portar a terme aquest projecte, la Casilda León (tutora dels cursos superiors de l’escola) i la Núria Galceran (mestra de secundària a l’institut) on queda reflectida la feina feta i les conclusions del treball, i que des del Departament d’Ensenyament se’n farà també difusió.

Presentació Projecte Llull-Duc. Curs 11-12

Aquesta experiència ens ha aportat a l’escola alguns canvis metodològics per facilitar el pas dels/les nostres alumnes a secundària.

Des d’aquí fem extensiu l’agraïment a aquestes dues professionals per fer possible aquest projecte i a la resta de l’equip de mestres per la seva tasca de reflexió pedagògica.