Història

L’Escola Ramon Llull neix al 1978: un moment ple de moltes il·lusions i noves inquietuds. Una nova escola a Rubí, un nou projecte.

Més de 4 dècades dedicades a l’educació, fan de l’escola Ramon Llull una de les escoles amb més tradició i experiència educativa de Rubí.

Està ubicada en un edifici emblemàtic, inaugurat al setembre de l’any 1984,  obra de l’arquitecte Sr. Francesc Mitjans, ple de llum i de grans espais.

Som una escola catalana i de qualitat, que defensa l’equitat educativa i la igualtat; les persones fem l’escola: professionalitat, implicació i reptes.

El nostre logotip, el Molinet, deu el seu nom als molins de vent de Mallorca, lloc de naixement del filòsof i escriptor català que dona nom a la nostra escola, Ramon Llull.

Gràcies Josep Baños