Distribució de les aules 2023-2024

Un cop l’alumnat ha accedit al pati de l’escola, cal que es dirigeixi a l’aula segons on estigui ubicada.

• I3 i I5 accedeixen directament a l’aula pel la porta del pati de parvulari: els acompanyants porten als infants per l’entrada Av de les Flors fins la porta de la classe.

• I4 (entrada per Av de les Flors) i 1r, 2n i 3r (entrada per Av Can Fatjó) accedeixen directament a l’aula per la porta del pati (davant de les taules de ping pong): els acompanyants porten als infants fins les escales (si és el cas) del davant de la classe i l’alumnat baixa sol les escales fins l’aula.

• 4t, 5è i 6è accedeixen a les aules de la primera planta per les escales i/o rampa que estan davant de tanca Av Can Fatjó. Els acompanyants (si és el cas) es queden al pati i l’alumnat puja sol per les escales fins la seva aula.