Campanyes solidàries

Durant el curs escolar participem i/o fem difusió de diferents campanyes.

Projecte Vacances en Pau de l’entitat Rubí Solidari

Els cinc infants sahrauís del programa Vacances en pau ja són a Rubí. Els nens i nenes passaran les vacances acollits per famílies rubinenques.

Enguany des de l’escola hem donat la roba i els objectes perduts que hem recollit durant el curs i no hem aconseguit retornar a l’alumnat.

Encara podem donar molt de joc!

La majoria de joguines estan pensades per a una franja d’edat concreta i és habitual que els infants en perdin l’interès en algun moment. Moltes vegades el seu estat és molt bo, però no tenim ningú que les pugui continuar aprofitant.

La campanya s’intensifica ampliant els punts de recollida de joguines de segona mà en bon estat

Si estan en bon estat, fes-les circular! Un cop a l’any l’escola som punt de recollida: estigues pendent i sabras quan les recollim!

Campanya recollida de joguines RÀDIO RUBÍ

Ràdio Rubí organitza ja fa uns anys campanyes solidàries especialment per Nadal.

Per exemple el curs 23-24 han organitzat una recollida de joguines noves per a nens i nenes i regals per adolescents ja que des de les entitats solidàries també volen que els nois i noies més grans tinguin una il·lusió per Nadal.

La Marató de TV3

És un projecte solidari impulsat per Televisió de Catalunya i la Fundació La Marató de TV3 i enfocat a sensibilitzar a la població i obtenir recursos econòmics per a potenciar la recerca científica per prevenir malalties i/o curar-les. Tant important és la recaptació de diners com la divulgació científica, la conscienciació i l’educació de la societat en la cultura científica.

Cada curs es fan activitats i/o difusió d’aquest projecte. Rubí s’hi volca.

S.O.S. ÁFRICA

Des de fa anys, S.O.S ÀFRICA fa recollida de Roba usada i Calçat. Quan demanen la nostra col·laboració iniciem la campanya entregant el material necessari a la comunitat escolar per poder fer la recollida i sempre és un èxit.

Donació de Sang a Rubí

Des del Servei de Salut Pública de l’Ajuntament es fa extensiva la participació en les campanyes de donació de sang que es duen a terme a diferents punts de la ciutat de Rubí. Per tenir més informació punxa aquí!