44è CROS ESCOLAR DE RUBÍ

Estimades famílies,

El proper diumenge, 14 d’abril de 2024 es celebrarà el 44è Cros Escolar de Rubí (Can Rosés). Aquesta activitat és de caire no col·legial; per tant, la participació no és obligatòria, però sí recomanable. Recordeu que en no ser de caire col·legial la responsabilitat serà sempre de la família.

Recordem que els/les alumnes que poden participar són els de 1r a 6è de Primària.

En cas que el/la vostre/a fill/a hi vulgui participar, haurà de realitzar la inscripció la pròpia família omplint el formulari en línia que us deixem en el següent enllaç:

Enllaç d’inscripció

Data límit d’inscripció DIMECRES DIA 10 D’ABRIL. Recordeu apuntar-vos com a Escola Ramon Llull.

Salutacions Cordials

Professorat d’Educació Física

Sistema de sonorització musical

Haureu notat que hem fet un canvi a les entrades i sortides de l’escola.

Hem estrenat un sistema de sonorització musical per substituir el so del timbre.

Aniran sonant diferents músiques amb propostes pedagògiques que fem a l’escola

Sia - Unstoppable | New Music - CONVERSATIONS ABOUT HER

CARNESTOLTES 2024

Un any més ha arribat a l’escola el Rei Carnestoltes, amb una setmana de disbauxa i diversió per a tothom. Han estat uns dies de gresca amb les consignes que l’alumnat de 6è ens havia preparat. A més a cada nivell hem gaudit amb les activitats que tot el professorat havia organitzat per acabar de gaudir de la festa.

Finalment vam poder gaudir de totes les disfresses durant tot el dia i que després per la tarda vam mostrar a tothom amb la rua que vam fer per fora de l’escola.

Tothom s’ho va passar molt bé i us convidem a comprovar-ho veient les magnífiques fotos i vídeos de cada nivell i també de tota l’escola.

Recordeu que per veure les fotos i els vídeos heu d’anar a l’apartat “fotos i vídeos” – “Festes Escolars” i accedir amb la contrasenya. Després busqueu el curs 23-24 i gaudiu del reportatge.

Gràcies a tothom i fins al Carnestoltes vinent.

Carnaval. L’escola es disfressa i surt de rua!

Benvolgudes famílies!

Volem celebrar el Carnaval de tal manera que totes les nenes i nens, noies i nois i famílies s’ho passin d’allò més bé!!

Abans de la gran festa, el Rei Carnestoltes ens dirà que cal fer abans de la disfressa: potser venir amb el nas pintat, potser amb la roba al revés, mai se sap!! Segur que amb ganes de gresca! Les seves missatgeres i missatgers són les noies i els nois de 6è o sigui que ben atentes i atents al què diran!

El dia de Carnaval a l’escola serà el divendres 9 de febrer i com volem que sigui tot un dia de gresca, els infants podran venir ja disfressats de casa pel matí i gaudir de tot el dia a l’escola amb la disfressa posada!!

Podeu aprofitar les disfresses que tingueu per casa, intercanviar-vos-les entre les famílies, tot s’hi val! El més important és que siguin disfresses divertides on tothom s’ho passi bé i sobretot sense armes de joguina. Ja sabem que és un dia on també a vegades agraden les disfresses d’algun personatge que fa por: penseu que grans i petits estaran junts al pati, al menjador, i cal intentar entre tots que no sigui un dia terrorífic sinó ple de sorpreses i somriures.

També farem una Rua pels voltants de l’escola a la que les famílies esteu convidades: enguany serà per la tarda!

Els protagonistes són els infants i per això des del Seminari de Coeducació de Rubí al qual nosaltres en formem part activa ens aporten idees!

Passar tot un dia disfressats i sortir al carrer a fer rua és ja una gran festa per petits i grans!!

Bon Carnaval!

JORNADA DE COEDUCACIÓ, CONVIVÈNCIA I BENESTAR EMOCIONAL AL RAMON LLULL

La jornada de seminari de la coeducació, la convivència i el benestar emocional a l’escola va ser un èxit. Amb una gran participació de professorat, la jornada va permetre reflexionar i aprendre sobre aquests temes tan importants.

Els ponents de la jornada van ser experts en coeducació, convivència i benestar emocional. Van abordar les funcions de les referents COCOBE una nova figura a les escoles.

Les docents van destacar la qualitat de les ponències i la interactivitat de la jornada. Vam agrair l’oportunitat de formar-se en aquests temes i de compartir experiències amb altres persones que comparteixen els seus objectius.

L’objectiu de la jornada era proporcionar als docents les eines i els recursos necessaris per a ser referents COCOBE dels centres.

La jornada va ser un pas important per a l’escola Ramon Llull en el seu camí cap a una escola més justa, inclusiva i saludable.

Concerts de Nadal 2023 Escola Ramon Llull

Quina emoció retrobar-nos aquestes tardes!

Tots vam gaudir d’uns concerts plens d’ il·lusió, de màgia dels somriures dels infants, de l’ espontaneïtat de les nenes i dels nens. Els més Petits, tal i com van dir la presentadora i el presentador del concert, te’ls menjaries de com són de monos!! Els Mitjans descobrint entre tots que s’estan fent grans i els més Grans donant exemple de que els nervis del moment es poden convertir en aplaudiments del públic.

Tothom ho va fer molt i molt bé!

Donem les gràcies a tots els infants, a les presentadores i presentadors de 6è, a totes i tots els mestres de l’escola, a l’AFA i a totes les persones de la comunitat escolar que van fer possible viure aquests moments únics i inoblidables.

Podreu gaudir dels concerts i dels assajos a l’apartat de festes escolars dins les fotos i vídeos.

De part de tot l’equip docent us desitgem de tot cor un FELIÇ 2024