Lectures a la biblioteca de Rubí

A l’aula d’acollida anem escalfant motors de lectures per a Sant Jordi, diada especial dedicada a la literatura d’ entre d’ altres coses.

Com cada any, ens han convidat a llegir en veu alta, a la biblioteca de Rubí, davant d’ altres escoles. Han llegit el conte “El Doctor Arreglacors”  i El poema “El Ratolí i la Rata Pinyada”.

Aquests nois i noies que estan aprenent català, tot i els nervis dels escenaris, ho han fet  molt bé. Tan bé, que els han fet un regal per a l’escola.

Donem les gràcies a aquests infants pel seu esforç i us recordem que podeu veure les fotos i els vídeos amb la contrasenya d’aula d’acollida.

Feliç Sant Jordi!