DIA DE LA LLENGUA D’ORIGEN

El dia 21 de febrer  al jardí de l’Ateneu vam celebrar amb totes les aules d’acollida de Rubí la riquesa i diversitat de les llengües que parla l’alumnat nouvingut i les seves famílies.

Vam penjar els cartells amb diverses paraules o expressions en les seves llengües d’origen, la qual cosa va donar un ambient festiu i acolorit.

Dos estudiants de batxillerat de l’IES Duc de Montblanc van fer una petita xerrada per animar tota la colla a aprendre, tot i que els començaments no són fàcils, val la pena l’esforç i valorar el que tenim.

No va donar temps de participar a tots els nostres infants amb tot el que s’havien preparat. Moltes gràcies a totes les famílies que han ajudat als seus fills/es a fer alguna aportació que igualment, ha sigut molt interessant.

Així vam poder escoltar llengües com: el bàmbara, el mandinga, el xinès, un castellà molt peruà, l’ucraïnès o l’albanès…i vam acabar ballant una sardana amb la cançó ” Coti per coti” que vam cantar amb un dels professors i alumnes de secundària.

*Podeu veure les fotos clicant a l’apartat de fotos i posant la contrasenya de l’AA que us vam passar per correu.