EXPOSICIÓ ORAL DEL PROJECTE DELS DINOSAURES

Hola famílies!
Els nens/es de segon, van acabar el projecte dels dinosaures fent una exposició oral de tot el que havíen fet i après dels dinosaures.

Amb aquesta activitat d’expressió oral van aprendre la importància de projectar bé la veu, parlar clar i poc a poc i mantenir una bona posició corporal. Poc a poc, els dinosaures s’estàn convertint en uns bons oradors!

Si cliqueu a la fotografia, trobareu l’enllaç de l’exposició oral.

Esperem que us agradi!

1. Mª Rosa Garcia

Hola, nens i nenes de la classe dels dinosaures;

He estat mirant i escoltant amb molt d’interès la vostra explicació sobre els dinosaures. He quedat impressionada de tot el que heu après sobre aquests animals!

M’hauria agradat poder-vos escoltar sense la mascareta, ja que alguns nens i nenes se’ls entenia molt bé perquè vocalitzaven, com jo us deia quan estàvem al Parvulari, que havíem de parlar sense cridar, però com si volguéssim que ens escoltessin fins i tot les parets més allunyades i parlant des de la panxa. Altres nens/es a causa dels nervis d’estar davant de la càmera, o bé anaven massa de pressa o bé no vocalitzaven prou i era difícil entendre’ls. Segur que sense la mascareta hauria estès molt més!

Estic segura que la pròxima vegada encara sortirà millor perquè sou uns campions/es!

En tot cas vull felicitar-vos per l’esforç!

Una abraçada
    Mª Rosa