EN AQUEST ÀLBUM ANIRÉ POSANT LES FOTOS QUE ENVIEU.
PERÒ ELS COMENTARIS ELS HEU DE POSAR COM US VAIG COMENTAR, IGUAL QUE JO RESPONC PEL MATEIX LLOC.
GRÀCIES
2 comentaris
MRosa Garcia
LA MAJORIA DELS NENS/ES JA SABEN FER CORRECTAMENT EL TRAÇ DEL NÚMEROS, PERÒ NO ESTÀ DE MÉS RECORDAR COM S’HAN DE FER. EN AQUEST VIDEO PODEU VEURE COM ES FAN, NOMÉS HI HA UNA DIFERÈNCIA, JA QUE EL 5 NOSALTRES EL FEM:
“CAP A BAIX, LA PANXA I EL BARRET”
Hola,
Va ser molt divertit el dia de la mona. Al matí vam fer una missió; amb un mapa vam buscar 25 ous de pasqüa que estaven amagats per tota la casa. I per brenar vam menjar la mona que va fer la nostra mare. Uns dies abans vam fer les figuretes de plastilina de la foto.
Una abraçada i rens veiem aviat.
Asier i Aina Chavero.
LA MAJORIA DELS NENS/ES JA SABEN FER CORRECTAMENT EL TRAÇ DEL NÚMEROS, PERÒ NO ESTÀ DE MÉS RECORDAR COM S’HAN DE FER. EN AQUEST VIDEO PODEU VEURE COM ES FAN, NOMÉS HI HA UNA DIFERÈNCIA, JA QUE EL 5 NOSALTRES EL FEM:
“CAP A BAIX, LA PANXA I EL BARRET”
https://www.youtube.com/watch?v=m2rNL3Z56PE COM FER EL NÚMEROS
Hola,
Va ser molt divertit el dia de la mona. Al matí vam fer una missió; amb un mapa vam buscar 25 ous de pasqüa que estaven amagats per tota la casa. I per brenar vam menjar la mona que va fer la nostra mare. Uns dies abans vam fer les figuretes de plastilina de la foto.
Una abraçada i rens veiem aviat.
Asier i Aina Chavero.